به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ، درباره حمایت ترامپ رئیس جمهور آمریکا از اغتشاش اخیر در کشور، اظهار کرد: دشمنی ریشه‌دار، عمیق و جدی آمریکایی ها از روز اول انقلاب و از قبل از آن با ملت ایران امری بدیهی است و نیاز به تحلیل خاصی ندارد.

وی افزود: آن ها از هر وسیله ای استفاده می کنند تا به نظام ضربه بزنند ولی تا امروز همه این تلاش ها با شکست رو به رو شده است.

سرلشکر با بیان اینکه دشمنان از روز اول به دنبال درگیری و سرنگونی نظام ما بودند، تصریح کرد: قرار نیست هرچه آن ها می خواهند بشود و ما در این ۴۰ سال ثابت کردیم به یاری خدا و با کمک مردم هر دشمنی را زمین می‌زنیم.

فرمانده ارتش همچنین درخصوص اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس تاکید کرد: پرداختن جدی‌تر و قوی‌تر به این موضوعات می‌تواند عمق دشمنی دشمنان را نشان دهد و چگونگی مقابله با تهدیدات را بازآموزی کند و ما را از مشکلات آینده به سلامت عبور دهد.


اقتدار پایدار دشمنی ,دفاع مقدس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین فروشگاه ها مدرس مشاوره ایمنی آتش نشانی گرمایش برودت پارس serviskhab24 ستاک فناوری ویرا انجام پروژه های برنامه نویسی علی کوسانی اندی آثار نفیس سئو و بهینه سازی وب سایت کار و فناوری دبیرستان دخترانه فروزنده